niedziela, 8 stycznia 2017

- Drzewko nie tylko od święta -

Kiedyś postanowiłam zrobić zamiast tradycyjnego stroika, drzewko. Chciałabym się podzielić z Wami jak je wykonać ponieważ nie jest to trudne. Kupujemy np w kwiaciarni albo w sklepie papierniczym kulę styropianowa wielkość zależy od Was, materiał każdy z Was może sobie wybrać jaki mu pasuje.

Jak widać na prezentacji poniżej, kółko odrysowałam kolejno wycięłam, złożyłam jak widać.

Do kuli wbijałam szpilkami bardzo blisko siebie, kulę nabiłam na patyk, zabezpieczyłam klejem na ciepło  i włożyłam do doniczki, w której znajdowała się gąbka florystyczna.

Takie drzewko nie musi być od święta, niektórzy robią je np z filcu,wacików, szyszek albo z mchu. Wiadomo szyszki przyklejamy klejem na ciepło a do przyklejenia mchu np klej Vikol.

Wszystko zależy od Waszej fantazji.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Aby komentować nie musisz się rejestrować zostaw chociaż imię opcja - nazwa -

Copyright © 2016 Obrazem w słowo , Blogger