wtorek, 10 stycznia 2017

- żwirek dla kota -

Na początku nie byłam świadoma jaki żwirek jest odpowiedni dla mojego kota, niby to tylko żwirek jednak gdy wszędzie pojawiały się ślady łapek postanowiłam troszeczkę poszperać. Przetestowałam różne żwirki bentonitowe jednak większość pyliła i roznosiła się po mieszkaniu. Niestety te drewniane (zmielone) również się roznosiły. Jednak jest jeden, który mogę polecić z czystym sercem.
fot: zooplus

Żwirek zamówiłam z ciekawości jest 100% naturalny i nie zawiera chemicznych dodatków.

Zaskoczyła mnie jego drobniutka konsystencja.

Co do zapachu wiosennej łąki ... otwierając worek nic takiego nie poczułam ale gdy zbierałam z kuwety....odkryłam  ładny zapach pomyślałam, że to mój proszek w łazience.... po kilku wizytach w kuwecie i po otwieraniu kosza olśniło mnie , zapach ulatnia się gdy jest mokro i nie uwierzycie ale w łazience mi pachnie!

Nie pyli to mogę zapewnić, podczas wsypywania ulotniły się minimalne pyłki ale nie było tego dużo.

Kitka to jest to pierwszy żwirek gdy wszystko ZAKOPUJE!

Drobna formuła powoduje że wbija się w łapki ale zostaje na wycieraczce. Coś tam oczywiście się roznosi ale jestem w stanie to znieść. Jest bardzo wydajny bo 14l wystarcza na 1,5 miesiąca.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Aby komentować nie musisz się rejestrować zostaw chociaż imię opcja - nazwa -

Copyright © 2016 Obrazem w słowo , Blogger