piątek, 10 marca 2017

- BAZAREK -

Zapraszam na kolejną edycję bazarku, dzięki któremu można zdobyć ciekawe gadżety. Tym razem głównie znajdziecie na nim bransoletki mojego autorstwa, które wykonałam głównie z kamienia:jaspis, agat i hematyt. Wybrałam ciekawe zawieszki srebrne próby 925 i również pozłacane. Zaczęło mnie to cieszyć i czuję sie źle gdy nie mam możliwości zrobienia kolejnych bransoletek :) 

>>>>>https://www.facebook.com/groups/350242952035766/?fref=ts <<<<

Zapraszam Was serdecznie pieniądze z bazarku zostaną w całości przeznaczone na dokarmianie i leczenie kotów, które Pani Ania przygarnia z ulicy. Trafiają tam najczęściej, ponieważ ludziom kot się znudził, albo starsza osoba zmarła, więc mieszkanie zabiera rodzina i kota trzeba wyrzucić jak przedmiot, itp. Miasto nie pomaga Pani Ani tłumacząc to tym, że od tego jest schronisko i powinna koty tam oddać, a jeżeli nie chce, to znaczy, że jest to jej prywatna sprawa!

Zapraszam na facebook

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Aby komentować nie musisz się rejestrować zostaw chociaż imię opcja - nazwa -

Copyright © 2016 Obrazem w słowo , Blogger